דיקור יבש במרפאה אוסטאופתית

מכירים את כאבי השרירים המתסכלים האלו שפוגעים באיכות החיים שלכם וגורמים לכם להמון סבל? בעזרת מומחים לאוסטאופתיה תוכלו לסלק את אותם הכאבים, למנוע מהם לחזור בשנית ולחזור ליכולת תפקוד תקינה שתשפר את איכות החיים שלכם בצורה נפלאה.

רפואה אוסטאופתית היא רפואה משולבת, מודרנית ונפוצה במערב אירופה וארה”ב אשר הוכיחה את יעילותה בטיפול במקרי כאב שונים והגבלה בתווך תנועה. אוסטאופתיה מתייחסת לגוף בצורה הוליסטית כאל מכלול. מטרת הטיפול היא לסייע לאיברים נוספים בגוף מלבד האיבר בו מתמקד הטיפול, לשוב לתפקוד מלא. הדבר המייחד את הרפואה אוסטאופתית הוא שהאוסטאופת לא מטפל באזור הכאוב בלבד או בהכרח אלא גם בכל האיזורים אשר קשורים אליו. אוסטאופתיה מאפשרת לגוף לחזור לתנועתיות באמצעות הסרת חסימות שגורמות לתופעות של כאבים וחוסר יכולת תנועה. הטיפול משחרר מכאבים שנגרמים בשל לחץ של עצמות השלק והשרירים אחד על השני ועל מערכת העצבים. בנוסף, אוסטאופתיה מסייעת בריפוי בעיות רפואיות שעדיין אין להן פתרון ברפואה הקונבנציונלית.

דיקור יבש במרפאה אוסטאופתית לדוגמה, נמצא יעיל ביותר עם כאבים לאחר טראומה או תאונה (צליפת שוט), כאבים בעמוד השדרה ובאגן או חוסר יכולת הנעה של כף היד (תסמונת התעלה הקרפלית). כשרונו וייחודיותו של המטפל האוסטאופתי בא לידי ביטוי ביכולתו להבדיל ולאפיין כל מבנה גוף בנפרד ובכך למצוא את מקור הכאב ולהגיע לאבחנה וטיפול מדוייקים.

דיקור יבש במרפאה אוסטאופטית

על אף הבלבול הרב, דיקור סיני ודיקור יבש אלו שתי שיטות שונות לחלוטין. בעוד שהדיקור הסיני משתייך לרפואה הסינית, הדיקור היבש הוא שיטת טיפול אשר משתייכת לרפואה מערבית ונתמכת ע”י מחקרים ומאמרים רבים אשר מוכיחים יעילות ותוצאות מיידיות ואפקטיביות. השרירים שלנו בנויים מסיבים רבים המשתלבים אחד בשני על מנת להתכווץ ולתפקד באופן תקין. דיקור יבש הוא גירוי תוך שרירי והוא למעשה חלק מארגז הכלים של האוסטאופת אשר מטפלת בליקויים גופניים שנגרמו כתוצאה מטראומה, הפעלה לקויה של איבר, פגם מולד או מחלה. שיטה זו מוצעת אצלנו ב”מרפאת ביאליק – מרפאה אוסטאופתית” על ידי אוסטאופתים מוסמכים ששמו לעצמם מטרה לפעות למען פתרון ךכאבים ובעיות רפואיות על ידי טיפול ידני, עדין ומדויק, המבוסס על ידע הרפואה המערבית העדכנית ביותר.

כאשר השריר סובל ממתח או לחץ מתמשך, דבר שכיח לאחר פציעה למשל, השריר סובל מ”משבר אנרגיה” ונוצרים “נקודות הדק” או נקודות טריגר, מעין נקודות כאב מקומיות רגישות ביותר. אל נקודות אלה המטפל מכניס מחט דקיקה בדיוק אל אותה נקודה המעוררת את הטריגר לכאב ומפעיל מנגנון המעודד הזרמת דם אל איזור השריר התפוס ובכך מעודד את הגוף לרפא את עצמו. הדיקור עצמו כואב במידה מסויימת אך גם קצר יחסית. הדיקור תמיד מלווה בעיסוי ו/או טיפול מוריד כאב לאחריו (חימום / קירור / טנס חשמלי), מה שעוזר למטופל לחזור הביתה עם מינימום כאבים ותגובה גופנית טובה לטיפול, ובמקביל להורדה משמעותית בכאבים, להגדלה בטווח התנועה ולירידה בהתכווצויות בשרירים. המטופל לרוב חש בהקלה בכאבי השרירים בין 3-7 ימים לאחר הטיפול הראשון.

דיקור יבש במרפאת ביאליק- דיקור יבש במרפאה אוסטאופתית

דיקור יבש מבוצע אך ורק בידי רופאים, אוסטאופתים, פיזיוטרפיסטים וכירופרקטים שעברו הכשרה מלאה בתחום. אם אתם מעוניינים לעבור את הטיפול בצורה הכי מקצועית ונטולת סיכונים מיותרים, מרפאת ביאליק היא הכתובת האידיאלית בעבורכם. אצלנו במרפאה תפגשו את המטפלים הכי מקצועיים בארץ עם שיעורי הצלחה גבוהים מאד וקהל לקוחות מרוצה והכי חשוב- בריא. מאחר ואנו “קנאים” למקצועיות וחשוב לנו ששיטת הטיפול תבוצע על הצד התקין והיעיל ביותר, אנו מעבירים הדרכות והסמכות לרופאים לטיפול בדיקור יבש כמו גם לימוד טקטיקות טיפול בטוחות ומוכחות שעד כה לא אכזבו אף מטופל וממשיכות למשוך אלינו רופאים מכל הארץ.