אוסטיאופתיה מטפלים

בשנים האחרונות הטיפול האוסטיאופתי נפוץ עד מאוד בקרב האנשים אשר סובלים מסוגי כאבים שונים. שיטת האוסטיאופתיה מקלה מאוד על מטופל ועל איכות חייו ומקלה עד מאוד על סוגי הכאבים השונים בין אם זה גב, עמוד השדרה, פגיעות בספורט, כאבי ראש ומיגרנות ועוד. מדובר על שיטה טיפול טבעית אשר באמצעות לחיצות על מהמקומות החסומים לאנרגיה ניתן לרפא את הגוף עצמו. הודות לשיטה זאת נמנעים ניתוחים רבים והמטופל זוכה לחיים איכותיים ונטולי כאבים.

מהי שיטת האוסטיאופתיה וכיצד הטיפול בה מתבצע?

שיטת האוסטיאופתיה היא שיטה שדוגלת בגוף האדם כמקשה אחת. כלומר, באמצעות מגע עמוק ויסודי בחלקים החסומים והתפוסים בגוף ניתן לשחררם באמצעות המגע וליצור הרפייה. מדובר על הרפייה של מערכת שרירי השלד שכוללת בין היתר את העצמות, הפרקים, הפיגמנטים, האיברים הפנימיים ומערכת העצבים על מנת שהמטופל יוכל להשתחרר ולחוות רוגע ללא תחושת החסימות שהגוף שלו חווה בטרם הטיפול. כך שבסיום הטיפול יוצא מהטופל בתחושה רגועה וקלילה ממש בדומה לעיסוי. באמצעות אוסטיאופתיה מטפלים יכול המטופל להרגיש בהקלה כבר מהטיפול הראשון. האוסטאופת מתשאל את המטופל בנוגע להיסטוריה הבריאותית שלו וע"י מידע זה יודע האוסטיאופת איזה טיפול להעניק למטופל.

באיזה בעיות אוסטיאופתיה מטפלים עוזרת?

אוסטיאופתיה מטפלים במגוון נרחב של בעיות הכוללות: כאבי צוואר, כאבי גב, כאבי פרקים ושרירים, כאבי ראש, כאבי מיגרנות, בעיות במערכת העיכול, בעיות בהתפתחות ומטוריקה, פגיעות ספורט שונות, טראומות לאחר תאונת דרכים, לידות טראומתיות, הכנה ללידה, בעיות קשב וריכוז, נוזלים באוזניים, סחרחורות ועוד.

למי מתאימים הטיפולים האוסטיאופתים?

הטיפולים האוסטיאופתים אשר ניתנים ע"י אוסטיאופתיה מטפלים ניתנים לכל אדם בכל גיל. את הטיפול מתאימים לבעיה ממנה סובל המטופל. אוסטיאופתיה מטפלים אף בתינוקות שנולדו בהתאם לבעיה ממנה הם סובלים. כך אם אתן נשים בהריון או חיילים בצבא, תוכלו ליהנות מטיפולי אוסטיאופתיה הניתנים באמצעות אוסטיאופתיה מטפלים ברחבי הארץ.

תוך כמה זמן מתחיל להשפיע הטיפול האוסטיאופתי?

הטיפול האוסטיאופתי מתחיל להשפיע כבר מהטיפול הראשון. בניגוד לסוגי טיפולים אחרים הקיימים בשוק, בטיפולי האוסטיאופתיה אין צורך בסדרה ארוכה של טיפולים אשר מתפרשת על פני חודשים. הטיפולים האוסטיאופתים הינם בין 2-5 טיפולים, לעיתים כבר בטיפול הראשון ניתן להרגיש את ההבדל ולחוש בשיפור רב, במידה ואכן הבעיה היא בחוסר איזון במערכת השלד והשרירים.

מה ההבדל הטיפול האוסטיאופתי לבין הטיפול הכירופרקטי?

ההבדל בין הטיפול האוסטיאופתי לבין הטיפול הכירופרקטי הוא התמקדות הטיפול והשימוש במכשירים השונים. בטיפול האוסטיאופתי הטיפול נעשה באמצעות לחיצות על אזורי אנרגיה שונים בגוף ואינו מתמקד בעמוד השדרה אלא בכל מערכת השלד והשרירים, כלומר המטרה היא לאזן את הגוף ולא להתמקד בתסמינים בלבד. לעומת זאת בטיפול הכירופרקטי, מתבצע עיסוי עמוק וממוקד בעמוד השדרה בלבד וזאת בשילוב אמצעים טכנלוגים שונים כגון רנטגן ו-MRI.

האם יש צורך להתכונן לטיפול האוסטיאופתי ?

אם מדובר על טיפול ראשון רצוי שתיידעו את המטפל שלכם במצבכם הבריאותי והסיבה העיקרית שהגעתם לטיפול. מסירת ההיסטוריה הרפואית שלכם שכוללת בין היתר ניתוחים שונים, תרופות מרשם שאתם נוטלים, בדיקות רפואיות, פציעות שעברתם, שברים, תאונות דרכים, אלרגיות שונות ועוד יעזרו למטפל עד מאוד להתאים את הטיפול למצבכם הבריאותי על מנת שתקבלו את הטיפול הטוב ביותר וניתן יהיה לטפל בבעיה ממנה אתם סובלים ואף להעלימה תוך מספר טיפולים או לגרום לכם לחוש בהקלה בכאבים. חשוב מאוד ליידע את המטפל שלכם בכל פרט על בריאותכם אם אתם רוצים שהטיפול יצליח וייעלמו כאבי הגב או הראש שאתם סובלים מהם תקופה ארוכה.