דיקור יבש במרפאה אוסטאופתית

מכירים את כאבי השרירים המתסכלים האלו שפוגעים באיכות החיים שלכם וגורמים לכם להמון סבל? בעזרת מומחים לאוסטאופתיה תוכלו לסלק את אותם הכאבים, למנוע מהם לחזור בשנית ולחזור ליכולת תפקוד תקינה שתשפר את איכות החיים שלכם בצורה מופתית. רפואה אוסטאופתית היא רפואה משולבת, מודרנית ונפוצה במערב אירופה וארה”ב והיא הוכיחה את יעילותה בטיפול במקרי כאב שונים. אוסטאופתיה מתייחסת לגוף כאל מכלול; מטרת הטיפול היא לסייע לאיברים נוספים בגוף לשוב לתפקוד. מה שמיוחד ברפואה אוסטאופתית הוא שהאוסטאופת לא מטפל באזור הכאוב בלבד אלא גם בכל האיזורים אשר קשורים אליו. אוסטאופתיה מאפשרת לגוף לחזור לתנועתיות באמצעות הסרת חסימות שגורמות לתופעות כמו כאבים וחוסר יכולת תנועה. הטיפול משחרר מכאבים שנגרמים בשל לחץ של עצמות השלד על מערכת העצבים ובריפוי בעיות רפואיות שעדיין אין להן פתרון ברפואה הקונבנציונלית,- דיקור יבש במרפאה אוסטאופתית לדוגמה כאבים לאחר טראומה או תאונה (צליפת שוט), כאבים בעמוד השדרה ובאגן או חוסר יכולת הנעה של כף היד (תסמונת התעלה הקרפלית). כשרונו ויייחודיותו של המטפל האוסטאופתי בא לידי ביטוי ביכולת להבדיל ולאפיין כל מבנה גוף בנפרד ובכך למצוא את מקור הכאב ולהגיע לאבחנה מדויקת.

דיקור יבש במרפאה אוסטאופטית

על אף הבלבול הרב, דיקור סיני ודיקור יבש אלו שתי שיטות שונות לחלוטין; בעוד שהדיקור הסיני משתייך לרפואה הסינית, הדיקור היבש הוא שיטת טיפול אשר משתייכת לרפואה מערבית ונתמכת ע”י מחקרים ומאמרים רבים אשר מוכיחים יעילות ותוצאות מיידיות ואפקטיביות. השרירים שלנו בנויים מסיבים רבים המשתלבים אחד בשני על מנת להתכווץ ולעבוד כמו שצריך. דיקור יבש הוא גירוי תוך שרירי והוא בעצם חלק מארגז הכלים של האוסטאופת אשר מטפלת בליקויים גופניים שנגרמו כתוצאה מטראומה, הפעלה לקויה של איבר, פגם מולד או מחלה. שיטה זו מוצעת אצלנו ב”מרפאת ביאליק – מרפאה אוסטאופתית” על ידי אוסטאופתים מוסמכים ששמו לעצמם מטרה לפטור כאבים ובעיות רפואיות על ידי טיפול ידני, עדין ומדויק, המבוסס על ידע הרפואה המערבית העדכנית ביותר. כאשר השריר סובל ממתח או לחץ מתמשך, דבר שכיח לאחר פציעה למשל, השריר סובל מ”משבר אנרגיה” ונוצרים “נקודות הדק” או נקודות טריגר, מעין נקודת כאב מקומית רגישה ביותר המטפל מכניס מחט בדיוק אל אותה נקודה שמעוררת את הטריגר לכאב ומפעיל מנגנון מסויים שמרפה את השריר. הדיקור עצמו הוא קצר יחסית ותמיד מלווה בעיסוי ו/או טיפול מוריד כאב לאחריו (חימום / קירור / טנס חשמלי), מה שעוזר למטופל לחזור הביתה עם מינימום כאבים ותגובה גופנית טובה לטיפול, ובמקביל להורדה משמעותית בכאבים, להגדלה בטווח התנועה ולירידה בהתכווצויות בשרירים.

דיקור יבש במרפאת ביאליק- דיקור יבש במרפאה אוסטאופתית

דיקור יבש מבוצע אך ורק בידי רופאים אוסטאופתים וכירופרקטים שעברו הכשרה מלאה בתחום. אם אתם מעוניינים לעבור את הטיפול בצורה הכי מקצועית ונטולת סיכונים מיותרים, מרפאת ביאליק היא הכתובת האידיאלית בעבורכם; אצלנו במרפאה תפגשו את המטפלים הכי מקצועיים בארץ עם שיעורי הצלחה גבוהים מאד וקהל לקוחות מרוצה והכי חשוב- בריא. מאחר ואנו “קנאים” למקצועיות וחשוב לנו ששיטת הטיפול תבוצע על הצד התקין והיעיל ביותר, אנו מעבירים הדרכות והסמכות לרופאים לטיפול בדיקור יבש כמו גם לימוד טקטיקות טיפול בטוחות ומוכחות שעד כה לא אכזבו אף מטופל וממשיכות למשוך אלינו רופאים מכל הארץ.