לקביעת תור או ייעוץ נא להשאיר פרטים ונחזור אליכם

    מה היא מרפאה אוסטאופתית

    אוסטאופתיה היא ענף ברפואה משלימה המוכר ברחבי הארץ והעולם. זהו תחום רפואי המוכר בארה"ב ובאירופה כך בארץ שייך לתחום הרפואה המשלימה. אוסטאופתיה משמשת לטיפולים משלימים לרפואה הקונבנציונלית או כטיפול אינדיבידואלי בהתאם למצב המטופל.

    מהי אוסטאופתיה

    אוסטאופתיה היא תחום המעניק הן פתרונות אלטרנטיביים והן משלימים למטופלים, ומרפאה אוסטאופתית מרכזת טיפולים שונים בשיטה זו. טיפול אוסטאופתי ניתן באופן ידני, ללא שימוש במכשירים והוא מתאים לבני כל הגילים. לעיתים משתמש המטפל בנוסף לטכניקות הידניות גם בדיקור יבש. דיקור יבש הינה טכניקה יעילה במיוחד לשחרור שרירים תפוסים במיוחד הפועלת במהירות יחסית וביעילות רבה. אופן הטיפול במרפאת ביאליק כולל אבחון מקיף של המטופל, הכנת תוכנית טיפולים מפורטת וטיפול שבדרך כלל נמשך מספר פגישות. מרפאת ביאליק אף מספקת טיפולים משלימים למטופלים הנמצאים בטיפול רפואי ונעזרים באוסטאופתיה כדי לסייע לתהליך הטיפול, ההחלמה או כדי לשפר את הרגשתם. כאשר הטיפול האלטרנטיבי ניתן במקביל לטיפול רפואי, מומלץ ליידע את רופא המשפחה או הרופא המטפל.

    טיפולים אוסטאופתיים במרפאת ביאליק

    מרפאת ביאליק, מרפאה אוסטאופתית בתל אביב, מתמקדת במתן טיפולים אוסטאופתיים במרכז הארץ ומאפשרת לתושבי האזור נגישות לטיפולי אוסטאופתיה בתל אביב באופן זמין ונוח. רצוי לפנות למרפאה לצורך אבחון הגורמים למצבים של בריאות לקויה, אשר הרפואה הקונבנציונלית אינה מספקת פתרון לבעיית המטופל, ולקבלת ריפוי אלטרנטיבי של מקור הבעייה. הטיפולים במרפאה ניתנים בטווח רחב של בעיות רפואיות, ביניהן הקלה על כאבים בזמן ההריון וריפוי כאבים כרוניים בשל תאונות.

    אוסטאופתיה כשיטת אבחון

    כאמור, מרפאת ביאליק, מרפאה אוסטאופתית בתל אביב, מספקת דרך אלטרנטיבית לריפוי של מגוון בעיות, שאת חלקן אפשרי לאבחן רק באמצעות האבחון הידני של האוסטאופת. אוסטאופתיה היא תחום המטפל בבעיות שנגרמות מתזוזות קלות של עצמות השלד ותפיסות השרירים מסביב להן, לדוגמה תזוזה קלה של עצמות הגולגולת, לחץ על עצב בכף היד ועוד. במקרים כגון אלה, קורה פעמים רבות שהאמצעים של הרפואה המודרנית, שביניהם צילומי רנטגן ו-CT אינם מספיקים כדי לזהות את גורמי ההפרעה. אוסטאופתיה נותנת מענה ייחודי למצבים כאלה באמצעות האבחון הידני שמשמש את המטפל לזיהוי הגורם המקומי ולטיפול עצמו. מכיוון שאוסטאופתיה היא ענף הוליסטי, הטיפול בבעייה המקומית, אם כאבי גב או מיחושים בכתף, כולל אבחון מקיף לפני תחילת הטיפול עצמו. ישנן בעיות רפואיות מסוימות שבהן מתבקשים מסמכים רפואיים כגון צילום רנטגן, שבהם נעזרים המטפלים במהלך האבחון.

    אוסטאופתיה כטיפול הוליסטי

    מרפאת ביאליק בתל-אביב מספקת טיפול אלטרנטיבי ומשלים לאנשים הסובלים מכאבים ומבעיות שמקורן הוא בפגיעה בעמוד השדרה. הטיפולים במרפאה מתמקדים באבחון ובטיפול בבעיות מפגיעות בשלד ובטיפולים בגורמים לפגיעות משניות בשרירים ובמערכת העצבים, ביניהם כאבי גב, צוואר וכתפיים, פגיעות ספורט, כאבים במפרק כף היד ובאצבעות, לחץ על מערכת השרירים במהלך ההריון ועוד. אוסטאופתיה מאפשרת את האבחון ואת הטיפול בפגיעות שנובעות ממצב לא תקין של העצמות, ושמתבטאות בכאבים במערכת העיכול, בקשיי נשימה, נדודי שינה ועוד. הטיפול במרפאת ביאליק הוא הוליסטי, החל בהתייחסות למצב הבריאות הכללי של הגוף ועד לאבחון ליקויים בשלד הגורמים לכאבים ולחוסר איזון בתפקוד מערכות הגוף של המטופל.

    אוסטאופתיה בת"א, למי זה מתאים?

    במרפאת ביאליק, מטפלים במגוון ליקויים בריאותיים. הסיבות השכיחות לפנייה למרפאה אוסטאופתית הן כאבים בגב, מיחושים בתקופת ההריון, פגיעות בשל תאונות או מפעילויות ספורט, אך ישנם מצבים רפואיים נוספים שבעטיים פונים למרפאה האוסטאופתית בתל אביב, ביניהם נדודי שינה, בעיות במערכת העיכול ועוד הנגרמים בשל לחץ מזערי של עצם או מפרק על מערכת העצבים או השרירים, תהליך הגורם לבעיות משניות שטווח השפעתן נע בין מיחוש קל בלבד לבין מצבים של חוסר יכולת תנועה. מצבים אלה יכולים להפוך לכרוניים, ולכן המטופלים פונים למרפאת ביאליק הן לצורך אבחון מקור הכאב והן לטיפול במקור הבעייה. במקרים אחרים, שבהם נראה בבירור שמקור הבעייה הוא בעצמות השלד, ניתן לפנות לטיפול אוסטאופתי במרפאת ביאליק עם המסמכים הרפואיים הדרושים. לעתים הרופא עצמו מפנה את המטופל לטיפול אוסטאופתי, שהוא עדין יותר מטיפולים אחרים.

    צור קשר

    מתעניין אודות הטיפול ? קרא עוד לגבי טיפולים אוסטאופתים !

      img